ماساژ ترکیبی چیست و چگونه انجام می شود؟

ماساژ ترکیبی اغلب به یک ماساژ پایه روغنی در ترکیب با تکنیک های ورزشی ، کششی و فشاری گفته می شود. اینکه این ماساژ دقیقاً چیست، از ماسور به ماسور دیگر و از مراجعه کننده به مراجعه کننده دیگرمتفاوت است. این یک اصطلاح عمومی برای ترکیبی از تکنیک های بیش از یک سبک ماساژ است. اینجا در سالن ماساژ کایروتیم ، ما ماساژ ترکیبی را به عنوان یکی از خدمات خود ارائه می دهیم. ما چندین ماسور با استعداد داریم که در این نوع ماساژ مهارت دارند. هر کس ترکیب را کمی متفاوت انجام می دهد و در واقع نوع و دلیل این ترکیب به نیاز مراجعه کننده بستگی دارد. زیرا این یک ماساژ کاملا فردی است و بر اساس نیاز هر شخص تکنیک های آن چیدمان میشود تا بهترین نتیجه و عملکرد از ماساژ حاصل شود.

ماساژ ترکیبی شامل چه سبک هایی است؟

در سالن ماساژ کایرو ماساژ ترکیبی را به صورت ترکیبی از تکنیک های کشش ماساژ تای + ماساژسوئدی روغنی + ماساژ بافت عمیق و ماساژ شیاتسو تعریف می کنیم. این یک ماساژ با رویکرد بهبودی و احساس سرخوشی است در این ماساژ تمرکز بیشتر روی مفاصل، ستون فقرات و موازین کلی سیستم های اسکلت ، عضلات و دستگاهای گردش خون و لنفاوی بدن است. هدف از این ماساژ کمک به بازگرداندن انعطاف پذیری بدن است.

جریان خون و جریان لنف افزایش داده میشود عضلات ورز داده میشوند تاندون ها ، ربات ها و مفاصل به آرامی کشیده می شوند که متاسفانه اغلب در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که ماه‌ها یا حتی سال‌ها برای برخی افراد کشیده نشده‌اند. ماساژ می تواند کمی درد داشته باشد، همانطور که کشش می تواند کمی درد داشته باشد. ما این مقدار باید در حیطه و نهایت تا آستانه تحمل شخس ماساژ گیرنده باشد و بیش از آن ممکن است خطر ناک باشد.

درعلم پزشکی کاملاً واضح است که گسترش ( کشش ) مفاصل تا حد درد شدید می تواند باعث آسیب شود. بهترین راه برای بازگرداندن انعطاف پذیری کامل، یک سری جلسات است که هر جلسه به طور تدریجی فاصله اتصال را افزایش می دهد و در این صورت است که نتایج می تواند شگفت انگیز باشد. گاهی اوقات با یک کشش خوب، ستون فقرات یا مفاصل مشکل دار خود را دوباره تنظیم می کنند ( اشاره به علم کایروپرکتی ). گاهی اوقات ممکن است چند جلسه طول بکشد اما تصور کنید که میخواهید فرایند تخریبی چندین ساله یا جندین ماهه را بر طرف کنید.

مطالب وبلاگ

2024 © - تمامی حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه اینترنتی سلامت 365 محفوظ می باشد.