ماساژ پیشگیری بهتر از درمان

 

ماساژ ترکیبی جایگزین خوبی برای پیشگیری از آسیب های فیزیکی و الزام مراجعه به پزشک کایروپراکتیک است و بسیاری از مشتریان ادعا می کنند که این ماساژ موثرتر از بسیاری درمان های تهاجمی مثل جراهی ها است. ماساژ ترکیبی می تواند وضعیت بدن را ثابت کند و درد را تسکین دهد. دیدن لبخند روی صورت مردم هنگام خروج از سالن ماساژ بسیار لذت بخش است. می دانم که ماساژ ترکیبی واقعا به مراجعین کمک می کند و درد را برطرف می کند. این اثرات محبوب ترین ماساژی است که ما در سالن ماساژ کایرو ارائه می دهیم.

ماساژ ترکیبی به این دلیل نامیده شده که ماساژ بافت عمیق را با ماساژ کششی ترکیب می کند. فواید پزشکی کشش و فشار به خوبی شناخته شده است و توسط علم پزشکی هم تأیید شده است. علاوه بر افزایش انعطاف پذیری و تسکین درد، کشش می تواند جریان خون را به مفاصل اندام ها و عضلات را افزایش دهد. حرکات کششی می تواند به مبارزه با آرتریت کمک کند و باعث تحریک عصبی اندام ها شود. انعطاف پذیری نیز با طول عمر و کیفیت زندگی ارتباط زیادی دارد.

ماساژ ترکیبی یک سبک مدرن است، اما ریشه در تکنیک های ماساژ کلاسیک آسیایی و اروپایی دارد. در بسیاری از مراکز تخصصی ماساژ ترکیبی به ماساژی اطلاق می شود که ترکیبی از ماساژ تایلندی و سوئدی است. این سبک اغلب Table Thai یا تایلندی سوئدی نامیده می شود و این ترکیب شبیه به ماساژ ترکیبی ما در سالن ماساژ کایرو است. اما به جهت تاثیر گذاری بیشتر ترکیباتی از تکنیک های شیاتسو ، دیپ تیشو هم به آن اضافه کرده ایم.
ماساژ ترکیبی ورزشی

برخی از ماساژوها دارای پیشینه پزشکی ورزشی هستند. این درمانگران یک ماساژ ترکیبی انجام می دهند که معمولاً روی یک گروه عضلانی خاص درگیر با یک ورزش خاص تمرکز دارد. در این نوع  ماساژ ترکیبی ماسور ما علاوه بر سبکهای گفته شده از تکنیک های ورزشی نیز در ترکیب خود استفاده میکند و نتیجه را برای مراجعه کننده مطلوب تر میکند.

ماساژ هر سبکی که باشد، خواه نواقصی نسبت به نیاز مراجعه کننده خواهد داشت اما ماساژ ترکیبی باید بر روی مفاصل، ستون فقرات و هم ترازی کلی عضلات و سیستم اسکلت و دستگاه های گردش خون و لنف تمرکز داشته باشد. ماساژ ترکیبی به شدت فردی است. بسیار مهم است که مراجع قبل از شروع جلسه نیازهای خود را با ماسور در میان بگذارند. در طول ماساژ مهم است که با ماسور خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که به نیاز های مشتری کاملا توجه شده است. ما همیشه بهترین ها را برای مشتریان خود می خواهیم. ما آرزو می کنیم که آنها را با وضعیت بهتری نسبت به زمانی که برای اولین بار به ما مراجعه کردند ببینیم.

مطالب وبلاگ

2024 © - تمامی حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه اینترنتی سلامت 365 محفوظ می باشد.